פסטה ברוטב אלפרדו

פיצה טיים - פסטה ברוטב אלפרדו

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
Twitter
WhatsApp

פסטה ברוטב אלפרדו – המנה הקלאסית האהובה של חובבי הפסטות. זהו מנה שמגיעה מהמטבח האיטלקי, והתפתחה כדי להתאים לטעמים ולמקורות המזון הזמינים באזורים שונים. הבסיס של המנה הוא פסטה מבושלת, אך מה שמעניין את חובבי האוכל זה הרוטב שלה.

אחד הרטבים הפופולריים ביותר לפסטה הוא רוטב אלפרדו, שמיוחד בגלל המרקם הקרמי והטעם העשיר שלו. הרוטב כולל מרכיבים בסיסיים כמו שמן זית, שום, עגבניות קלופות ופטריות, אך המרכיבים המרכזים של הרוטב הם חמאה ופרמזן. זהו הרוטב האולטימטיבי למי שרוצה להנות מפסטה מפנקת ומענגת ביותר.

אם אתם מחפשים מקום להנות מפסטה ברוטב אלפרדו מעולה, עליכם לבקר בפיצה טיים בטבריה. אנחנו מתמחים במטבח איטלקי ומציעים מגוון רחב של מנות, בין היתר פסטה ברוטב אלפרדו. הרטבים מוכנים .ממרכיבים איכותיים ומובחרים המגיעים עם מגוון רחב של פסטות טריות הנעשות בעבודת יד לבחירה

אנחנו מאמינים שפסטה צריכה להיות טעימה, משביעה ומגוונת. לכן, אנחנו מציעים מגוון רחב של סוגי פסטות לבחירתכם, החל מ-פנה, ספגטי, פטוצ’יני, טריו קמפנלה ועוד. כל אחד יכול לבחור את הפסטה המועדפת עליו ולהנות ממגון הרטבים והתוספות שלנו.

עדין פה? זכית!
גם מקצרים את זמני ההמתנה וגם מקבלים 10% הנחה בכל הזמנה דרך האפליקציה שלנו. זה פשוט וקל, כל מה שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה, לבחור את הפסטה שלכם לגוון עם אחד הרטבים שלנו והשליח כבר בדרך.

תעקבו אחרינו

Facebook – https://www.facebook.com/PizzaTimeIL
Instagram – https://www.instagram.com/pizza_time_il
YouTube – https://www.youtube.com/@pizza_time_il
Tiktok – https://www.tiktok.com/@pizza_time_il

.

טעימה מהתפריט

Our special

מקצרים את תהליך ההזמנה
ומקבלים 10% הנחה

במקום להמתין עד שישתחרר העומס. פשוט כנסו לאתר ההזמנות שלנו או האפליקציה, בחרו את המנה שאתם רוצים, הזינו את קוד הקופון 101089 וכך גם תחסכו במחיר וגם תהפכו את התהליך להרבה יותר מהיר!

PHONE APP פיצה טיים אפליקציה

הירשמו והישארו מעודכנים במבצעים והטבות שלנו

מאמרים נוספים

פיצה טיים - פיצה כשרה בטבריה
פיצה

פיצה כשרה בטבריה

חובבי הבצק נא להתפקד!מחפשים פיצה כשרה בטבריה? פסטה נדירה? ברוכים הבאים לפיצה טיים.תוכלו למצוא אותנו ברחוב ירושלים 710, המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון של מנות המתאימות לכל העדפה וטעם. מפיצות

<להמשך קריאה
פיצה טיים - פסטה ברוטב אלפרדו
פסטה

פסטה ברוטב אלפרדו

פסטה ברוטב אלפרדו – המנה הקלאסית האהובה של חובבי הפסטות. זהו מנה שמגיעה מהמטבח האיטלקי, והתפתחה כדי להתאים לטעמים ולמקורות המזון הזמינים באזורים שונים. הבסיס של המנה הוא פסטה מבושלת,

<להמשך קריאה

חוגגים אירוע?

תסמכו עלינו שהאורחים שלכם
לא ישכחו אותו

מבחר פיצות מטריפות | רביולי נדירים | מגוון מנות ראשונות | סלטים טריים | קינוחים מושחתים

פיצה טיים אירועים
פיצה טיים - חג חנוכה שמח
להזמנה טלפונית